Oukitel takuuhuolto

Virallisilta jälleenmyyjiltä ja Oukitel.fi -sivustolta ostetuilla puhelimilla on 24 kuukauden takuu ostohetkestä alkaen. Katso takuuehdot ja takuunalaiset viat tästä.

Oukitel toteuttaa takuupalveluita Mäntsälän toimipisteellä, jonne voi toimittaa vialliset puhelimet Matkahuollon palautuslomakkella.

Nopeuttaaksesi takuuhuollon käsittelyä, tee ensin vianmääritys näiden ohjeiden mukaisesti. Mikäli vika jatkuu, voit sen jälkeen tehdä takuuhuoltoilmoituksen oheisella lomakkeella. Vikailmoituksesesi perusteella, asiakaspalvelusta ollaan sinuun yhteydessä. Kun huollon tarve on todettu, saat asiakaspalvelustamme toimintaohjeet, miten voit lähettää laitteesi takuuhuoltoon. 

Joitain vikoja voidaan korjata etänä ilman, että laitetta tarvitsee lähettää huoltoon. Takuuhuolto koskee niitä laitteita, jotka on ostettu virallisten jälleenmyyjien kautta.

HUOM! Jos vika koskee ohjelmia, ohjelmistoa tai laitteen toimintaa, tee tehdasasetusten palautus näillä ohjeilla ensin, jotta tiedetään varmasti, onko vika ohjelmistossa vai laitteistossa. Otathan kaikki tärkeät tiedostot ja yhteystiedot talteen ennen tehdasasetusten palauttamista, koska puhelimen muisti tyhjentyy tehdasasetusten palautuksen yhteydessä.


Täytä tämä Oukitel takuu- ja huoltolomake, niin otamme asian käsittelyyn (vastausaika noin 1-2 arkipäivää).

HUOM! TÄYTÄ LOMAKE KOKONAAN. Vastaamme viesteihin tavallisesti 24 tunnin sisään.

Mikäli kyselet korjauksessa olevan takuuhuollon perään, ilmoita viestin yhteydessä Matkahuollon seurantatunnus tiedustelun nopeuttamiseksi.

Huomio myös, että välillä takuuhuolloissa saattaa kestää 2-4 viikkoa esimerkiksi heikosta varaosatilanteesta johtuen.