Uutiset RSS

Syksyllä 2018 julkaistun Oukitel WP2 -puhelimen kaiuttimessa on havaittu vika, joka voi esiintyä ensimmäisen tuotantoerän puhelimissa. Kaiuttimen suojaverkko kerää itseensä likaa ja pölyä ja sisään pääsevä pöly voi aiheuttaa äänen särisemistä ja pätkimistä. Oukitel on itse tunnistanut ongelman ja korjannut vian myöhempiin tuotantoeriin. Vika ei kuitenkaan ilmene kaikissa puhelimissa, mutta mikäli huono onni osuisi kohdalle, ei huolta: Mikäli laitteesi on hankittu viralliselta jälleenmyyjältä ja kaiutinongelma ilmenee, on vika takuun piirissä. Tarjoamme kaikille virallisilta jälleenmyyjiltä tai suoraan meiltä hankittuihin puhelimiin 24 kuukauden takuun. Voit tarkistaa listan virallisista jälleenmyyjistä täältä. Mikäli puhelimesi on tilattu ulkomailta tai hankittu kolmannen osapuolen liikkeestä, voit silti...

Lue lisää

Saamme aika-ajoin tiedusteluita asiakkailta, joissa kysytään huoltoa laitteelle, jota ei ole ostettu viralliselta jälleenmyyjältä. Mutta mikä on virallinen jälleenmyyjä ja miksi puhelin kannattaa hankkia maahantuojan valtuuttamalta viralliselta jälleenmyyjältä? Katso lähin virallinen jälleenmyyjäsi. Mitä tarkoittaa virallinen jälleenmyyjä? Viralliset jälleenmyyjät tekevät suoraan yhteistyötä Oukitel Suomen kanssa ja heidän myymänsä laitteet on tuotu maahan jälleenmyyntiä varten ja teetetty yhdessä Oukitelin kanssa Oukitelin tehtaalla. Mitä tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Ensinnäkin virallisilta jälleenmyyjiltä hankituissa laitteissa on 2 vuoden maahantuojan takuu, joka kattaa mahdolliset ohjelmistoviat sekä laitteistoviat, jotka eivät johdu huolimattomasta tai virheellisestä käytöstä. Tämän lisäksi voit olla varma, että puhelimesi ja sen laturi on tarkastettu...

Lue lisää